1. De ce să aleg Exponențial Consult pentru proiectul meu?
Experienţa de 10 ani, profesionalismul recunoscut de numeroşii noştri clienţi şi pasiunea pentru ceea ce facem reprezintă cartea de vizită pe care o prezentăm de fiecare dată la începutul unei noi colaborări. Avem atât know-how-ul cât şi instrumentele şi tehnologia care ne ajută să aducem la realitate cele mai îndrăzneţe proiecte. Şi pentru că suntem curioşi şi vrem să fim mereu mai buni şi la curent cu noile tendinţe în acest domeniu, participăm anual la târguri internaţionale de mobilă. În felul acesta, fiecare client al nostru poate fi sigur că mobila realizată pentru el va fi o combinaţie perfectă între design, funcționatitate şi accesibilitate.
2. Mă puteți ajuta cu design-ul proiectului meu?
Da, sigur, colegii noștri de la design vor face proiectul 3d si randarea astfel încât să poți vedea foarte natural cum va arăta viitoarea ta mobilă.
3. Nu știu ce materiale să aleg. Cine mă poate ajuta cu sfaturi?
La Exponențial Consult beneficiezi de consiliere de la începutul până la sfârșitul proiectului, pentru că dorim să ne asigurăm că identificăm împreună cea mai bună soluţie pentru tine. Nu facem rabat de la calitate în ceea ce priveşte materialele şi finisajele folosite. De aceea, în momentul în care vom discuta despre proiectul tău îţi vom propune cele mai bune variante de materiale care se potrivesc mobilierului tău pe comandă, dar care să se și preteze bugetului tău.
4. Veniți la domiciliul clientului pentru a lua măsurători sau vi le trimitem noi?
În primul rând, estimările (implicit oferta de preţ) se fac pe baza unor măsurători inițiale făcute de client şi a pozelor încăperii care urmează să fie mobilată. După aprobarea bugetului şi semnarea contractului, un proiectant va veni la domiciliul clientului pentru a execută măsurătorile exacte necesare proiecţiei mobilierului. IMPORTANT – măsurătorile se execută dacă imobilul are toate finisajele făcute şi racordurile trase.
5. În cât timp este gata mobilierul comandat?
Termenul de execuție, cu montaj și livrare, este calculat în funcție de complexitatea fiecărui proiect în parte și va fi menționat în oferta de cost pe care o vei primi din partea echipei noastre.
Pentru piesele de mobilier din magazinul online, timpul de livrare pentru produsele care sunt in stoc este de 2-3 zile lucrătoare, iar dacă nu este în stoc, îl putem realiza la comandă, iar termenul de execuție și livrare va fi comunicat după confirmarea comenzii telefonic sau prin email.
6. Cât costa transportul și montajul?
În cazul mobilierului la comanda transportul, montajul și curățenia de la sfârșit sunt incluse în preț pentru Tg-Jiu și localitățile din împrejurimi. Pentru celelalte localități va fi calculat suplimentar. Pentru magazinul online de mobilier, costul trasportului va fi afișat în momentul finalizării comenzii.
7. Oferiți garanție?
Da, oferim garanție pe viață pentru toată feroneria marca Blum- Austria pe care o vom folosi pentru proiectul tău. Pentru mobilierul confecționat de noi primești 3 ANI GARANȚIE, pentru orice defect de material sau de fabricație. Totul este prevăzut în Certificatul de garanție și conformitate pe care îl primești odată c factura la semnarea Procesului verbal de recepție.
De asemenea, toate piesele de mobilier din magazinul online includ garanție de 3 ani.
8. Cum plătesc?
Pentru mobilierul la comandă, vei plăti un avans stabilit la semnarea contractului, iar restul de bani la finalizarea producției, înainte de montarea mobilierului la comandă. Se acceptă plata numerar, prin Pos sau transfer bancar.
Pentru magazinul online de mobilier, comenzile pot fi făcute cu plată ramburs, online prin card sau transfer bancar.
9. Pot să returnez mobilierul dacă nu îmi place?
Pentru produsele realizate la comanda, returul nu este acceptat.
Pentru produsele din stoc din magazinul online, asupra cărora nu se intervine cu personalizări, returul poate fi făcut în 14 zile de la primirea coletului. Te rugăm să returnezi produsele în aceeași stare în care le-ai primit, în cutia originală și împreună cu toate documentele care le-au însoțit. Costul transportului returului va fi suportat de către client și va fi specificat în momentul în care ne contactezi la email-ul mobila@exponential.ro pentru a anunța înregistrarea unui retur.
Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numarul de telefon 0728262758 sau pe mail mobila@exponential.ro